אורך היציקה הינו 5.3 מ' בכל מקטע. מערכת הVBC מתקדמת באמצעות ציוד הידראולי מלא לכיוונון התבנית ושינועה.

גשר 101-102 בכביש 16; בביצוע שותפות שפיר פיצרוטי
מוצא, ירושלים, ישראל

  • אורך כל גשר הינו 380 מ'. 
  • מפתח בין נציבי האמצע הינו 90 מ'.
  • הגשרים מבוצעים בשיטת "זיז מאוזן" (Balanced Cantilever). שיטת ביצוע זו מתאימה כאשר לא ניתן להקים מגדלי תמיכה, אילוצים של טוואי השטח, וכאשר המפתח בין הנציבים הינו בין 80 ל-200 מ'.
משתתפי הפרויקט
לקוח: שותפות שפיר-פיצרוטי
תמיכה בפרויקט: בן ארי תל רם
לקוח: ירון שמעוני שחם
  • יציקה סימולטנית ומאוזנת במקטעים של 5.3 מטר

    היציקה מתבצעת במקטעים של 5.3 מ' משני צידי הנציב באופן סימולטני ומאוזן.

  • מותאם לתנאי השטח הטופוגרפיים

    שיטת הביצוע מתאימה לאילוצי טוואי הקרקע.

  • השכרת 90% מציוד הפרויקט לחיסכון מרבי בעלויות

    אספקת 90% מציוד הפרויקט בהשכרה הביא לחסכון וכלכליות הפרויקט.

  • תכנון משולב של צוותי מהנדסים בינלאומיים

    תכנון מורכב ומשולב בין מהנדסי פרי ישראל, מחלקת ההנדסה בפרי גרמניה ומחלקת ההנדסה של פרי פולין, המתמחה בתכנון מערכות לביצוע גשרים בשיטת הזיז המאוזן.

הפרויקט

רשמים מתהליך הפרויקט

מידע על פרויקטים

האם אתה עובד על פרויקט כזה?

נשמח ללוות אתכם בדרך להצלחה - חייגו עכשיו: 03-9249332
אורך היציקה הינו 5.3 מ' בכל מקטע. מערכת הVBC מתקדמת באמצעות ציוד הידראולי מלא לכיוונון התבנית ושינועה.
אורך היציקה הינו 5.3 מ' בכל מקטע. מערכת הVBC מתקדמת באמצעות ציוד הידראולי מלא לכיוונון התבנית ושינועה.